Garantie si service jadcom
GARANTII si SERVICE
  • Toate BUNURILE comercializate de catre jadcom, cu exceptia celor din categoria BUNURI RESIGILATE, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie BUNURI RESIGILATE), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
  • In cazul Bunurilor vandute si livrate de jadcom, certificatele de garantie sunt emise direct de producator, iar garantia si service-ul se deruleaza prin reteau de service nationala a fiecarui producator.
  • In cazul Bunurilor vandute si livrate de jadcom prin partenerii Marketplace, Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare bun care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia Bunurilor achizitionate prin intermediul eMarketOn de la partenerii Marketplace este asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie aferent Bunului sau de catre Vanzator.
  • Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
  • Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau de pe www.jadcom.ro, va detine o evidenta a certificatelor de garantie emise de jadcom, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
  • In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: office@jadcom.ro .
  • In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
  • Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa office@jadcom.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
  • In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre jadcom, iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Bun nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.