Cum comand online Cum comand online

Întrebări frecvente

1.Care este avantajul unei comenzi online ?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

a) Comenzile poate fi înregistrate la orice ora, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;

b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';

c) Poți verifica direct din contul tău jadcom.ro traseul comenzii de la înregistrarea ei pana la livrare.

2.Cat timp sunt rezervate în showroom produsele comandate ?

Produsele comandate sunt rezervate în Showroom pentru 72 de ore de la primirea e-mail-ului de livrare. După expirarea celor 72 de ore, este posibil ca prețul sa sufere modificări, iar produsele sa nu mai fie disponibile.

3.Cum pot anula sau modifica o comanda activa ?

O comanda activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numărul de telefon : 0245606166 sau 0722795533.

4.Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez ?

Daca ai constatat ca iți lipsesc anumite accesorii din colet, iți recomandam sa ne aduci situația la cunoștința în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului prin completarea formularului de Contact. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi soluționata pozitiv.

5.Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez ?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) iți recomandam sa refuzi livrarea. Daca totuși ai acceptat coletul, iți recomandam sa nu folosești produsul și sa ne aduci situația la cunoștința în maxim 48 de ore de la livrare, prin completareaformularului de Contact . Orice sesizare ulterioara nu va putea fi soluționata pozitiv.

6.Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie sa fac ?

Daca ai primit alt produs decât cel comandat, iți recomandam sa refuzi coletul la livrare. în cazul în care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completând atât datele comenzii cat și denumirea produsului livrat.

7.Nu am primit factura. Cum procedez ?

Imediat după ce comanda ta a fost facturata poți descarcă factura din contul tău de client. Intra în secțiunea Istoric comenzi & facturi din contul tău, selectează comanda, descarcă factura și salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, în momentul în care comanda ta este predata curierului iți vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descarcă și factura.

8.Am încercat sa plătesc online, dar plata îmi este refuzata. Ce trebuie sa fac ?

Va rugam sa verificați cu banca emitenta a cardului daca aveți plățile online activate, daca sunteți înscris în programul 3D Secure și daca aveți fonduri suficiente. Reveniți cu o comanda după ce aveți confirmare din partea băncii ca problema dumneavoastră a fost rezolvata.
In momentul în care un client dorește sa facă o plata online, este redirecționat pentru plata pe site-ul operatorului de plați, printr-o transmisiune securizata.

9.Sunt nemulțumit de serviciile oferite de către cei de la firma de curierat.

Firma de curierat este o firma independentă de noi, dar le transmitem fiecare reclamație a clienților noștri. în plus, aceste reclamații contează în evaluarea curierului pe care îl putem schimba daca nu își rezolva problemele.
În cazul în care doriți sa primiți detalii pentru o livrare, va rugam s aii contactați direct. Daca doriți să faceți o reclamație, puteți completaformularul de Contact completând problema întâmpinata.

10.Nu am primit factura/certificatul de garanție. Cum intru în posesia acestora ?

Dacă în momentul recepției constatați lipsa facturii sau a certificatului de garanție al produsului, va rugam sa anunțați acest lucru în maxim 48 de ore de la primirea produsului, la numărul de telefon 0245 60 61 66 , pe adresa de email office@jadcom.ro , sau completând formularul de Contact.

Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Noi va vom răspunde în maxim 24 de ore și va vom trimite documentele fie prin email fie prin posta, la adresa de livrare din contul de client.

11.Cat timp durează o campanie ?

Fiecare campanie are o durata limitata, de obicei de 3-5 zile. Nu uita ca lucram pe principiul "primul venit, primul servit", așa ca grăbește-te sa intri pe site imediat ce se deschide o campanie!

12.Pot sa adaug în același cos produse din campanii diferite ?

Te poți bucura în voie de brandurile tale preferate, fără restricții. Adaugă în același cos de cumpărături toate produsele preferate din campaniile active.

Noi iți vom livra comanda intr-un singur colet sau în colete separate în funcție de data la care acestea ajung în depozitul nostru de la furnizor.

13.Pot comanda un produs și prin telefon ?

Se pot efectua comenzi telefonice sau pe WhatsApp apelând numărul de telefon 072795533 sau 0245606166 și un consultant jadcom.ro te va ajuta pas cu pas să alegi produsul dorit.

14.Pot anula o comandă ?

Poți anula comanda telefonic la unul din numerele afișate pe site, pe WhatsApp, pe mail sau copletând formularul de contact din site. Pentru a evita procesarea și expedierea, te rugam sa anulezi comanda în maximum 24 de ore de la plasarea acesteia.

15.Pot comanda și din afara tarii ?

Poți comanda de oriunde din lume pe www.jadcom.ro doar că, comenzile sunt livrate doar în Romania.

16.Pe ce adresa expediez coletul returnat ?

SC JADCOM SRL

Adresă : Târgoviște, Jud. Dâmbovița

B-dul Tudor Vladimirescu , Nr.33

Telefon : 0245606166 / 0722795533

Email: office@jadcom.ro

www.jadcom.ro

17.In cat timp pot returna un produs ?

Produsele pot fi returnate în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora, în caz contrar ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

18.In cat timp îmi primesc banii înapoi ?

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, prin ordin de plata, intr-un cont bancar specificat de dvs.

19.Ce înseamnă 3D secure ?

3D Secure înseamnă o noua abordare globala a autentificării cumpărătorilor și vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online.

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

20.Cum se face livrarea ?

Livrarea se face prin curierat rapid sau prin flota proprie pentru comenzile mai mari. Pentru coletele cu dimensiuni și greutate redusă livrarea se poate face și la cutiile tip locker ale curierilor agreați.

21.Este posibil ca mai multe comenzi sa-mi fie livrate în același colet ?

Daca ai comandat mai multe produse care trebuie sa fie livrate la aceeași adresa, Jadcom nu poate garanta ca pot fi livrate în același colet. Fie ca este vorba despre produse din aceeași campanie sau din campanii diferite, cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obișnuit și procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Îți recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprindă toate produsele pe care dorești sa le achiziționezi.

22.Ce se întâmpla daca nu sunt la domiciliu în ziua livrării ?

Sfatul nostru este sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca, în cazul în care în timpul orelor lucrătoare nu ești în mod normal acasă. Daca, indiferent de adresa aleasa și de motiv, nu ești disponibil atunci când sosește coletul, vei primi o nota prin care ti se va aduce la cunoștința încercarea de livrare. Nota va conține numărul notei de transport (NT) precum și un număr de telefon la care vei putea contacta curierul pentru relații privind expedierea.

23.Cum îmi pot modifica datele personale ?

Intra pe pagina Informații cont din secțiunea Contul meu. Aici iți poți actualiza numele, prenumele și adresa de email. De asemenea, de aici iți poți modifica parola.

24.Ce trebuie sa fac ca sa nu mai primesc alerte pe email ?

Intra pe pagina Newsletter din secțiunea Contul meu. Aici poți modifica opțiunile tale pentru newsletterele și alertele pe care vrei sa le primești pe email.

25.Sunt toate produsele afișate în stoc ?

Toate produsele afișate pe jadcom.ro sunt disponibile pe stoc în momentul afișării. Totuși, actualizarea stocului poate fi efectuata doar în momentul finalizării comenzii, fiind posibil ca o parte din produsele adăugate de dumneavoastră în cos, sa fie comandate anterior de alt client, epuizând stocul.

26.Este posibil sa primesc notificări pe email atunci când aveți promoții sau reactualizați stocul ?

Da. Va rugam sa folosiți formularul de abonare la "NEWSLETTER" și veți primi notificări despre lucrurile interesante de pe jadcom.ro

27.Cum pot lua legătura cu Departamentul de Servicii Clienții ?

Va rugam sa folosiți oricare din următoarele metode pentru a ne contacta:

Telefon : 0245 60 61 66 ; 0722 79 55 33

Email: office@jadcom.ro