Imagine
Intrebari frecvente

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

a) Comenzile poate fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;

b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';

c) Poti verifica direct din contul tau eMarketOn traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

Produsele comandate sunt rezervate in Showroom pentru 72 de ore de la primirea e-mail-ului de livrare. Dupa expirarea celor 72 de ore, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul de telefon : 0345 110 961.

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Contact. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completareaformularului de Contact . Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Istoric comenzi & facturi din contul tau, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descarca si factura.

Va rugam sa verificati cu banca emitenta a cardului daca aveti platile online activate, daca sunteti inscris in programul 3D Secure si daca aveti fonduri suficiente. Reveniti cu o comanda dupa ce aveti confirmare din partea bancii ca problema dumneavoastra a fost rezolvata.
In momentul in care un client doreste sa faca o plata online, este redirectionat pentru plata pe site-ul operatorului de plati, printr-o transmisiune securizata.

Firma de curierat este o firma independeta de noi, dar le transmitem fiecare reclamatie a clientilor nostri. In plus, aceste reclamatii conteaza in evaluarea curierului pe care il putem schimba daca nu isi rezolva problemele.
In aczul in care doriti sa primiti detalii pentru o livrare, va rugam s aii contactati direct. Daca doriti sa faceti o reclamatie, puteti completaformularul de Contact completand problema intampinata.

Dacă in momentul recepției constatati lipsa facturii sau a certificatului de garanție al produsului, va rugam sa anuntati acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea produsului, la numarul de telefon 0345 110 961 , pe adresa de email office@emarketon.ro , sau completand formularul de Contact.

Orice sesizare ulterioară nu va fi luată in considerare.
Noi va vom raspunde in maxim 24 de ore si va vom trimite documentele fie prin email fie prin posta, la adresa de livrare din contul de client.

Fiecare campanie are o durata limitata, de obicei de 3-5 zile. Nu uita ca lucram pe principiul "primul venit, primul servit", asa ca grabeste-te sa intri pe site imediat ce se deschide o campanie!

Te poti bucura in voie de brandurile tale preferate, fara restrictii. Adauga in acelasi cos de cumparaturi toate produsele preferate din campaniile active.

Noi iti vom livra comanda intr-un singur colet sau in colete separate in functie de data la care aceastea ajung in depozitul nostru de la furnizor.

Din pacate, nu se pot face comenzi telefonice dar poti apela gratuit numarul de telefon 0345 110 961 si un consultant eMarketOn te va ajuta pas cu pas.

Poti anula comanda direct din contul tau, de pe site sau telefonic . Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa anulezi comanda in maximum 24 de ore de la plasarea acesteaia.

Comenzile facute pe www.emarketon.ro sunt livrate doar in Romania.

SC MF TEAM MARKET SRL

Punct de lucru : Targoviste, Jud. Dambovita

Str. Aleea Manastirea Dealu , Nr.7

Telefon : 0345 110 961

Email: office@emarketon.ro

www.emarketon.ro

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora, in caz contrar ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, prin ordin de plata, intr-un cont bancar specificat de dvs.

3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online.

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

Livrarea se face doar prin curierat rapid.

Daca ai comandat mai multe produse care trebuie sa fie livrate la aceeasi adresa, EMarketOn nu poate garanta ca pot fi livrate in acelasi colet. Fie ca este vorba despre produse din aceeasi campanie sau din campanii diferite, cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi.

Sfatul nostru este sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi o nota prin care ti se va aduce la cunostinta incercarea de livrare. Nota va contine numarul notei de transport (NT) precum si un numar de telefon la care vei putea contacta curierul pentru relatii privind expedierea.

Intra pe pagina Informatii cont din sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.

Intra pe pagina Newsletter din sectiunea Contul meu. Aici poti modifica optiunile tale pentru newsletterele si alertele pe care vrei sa le primesti pe email.

Toate produsele afisate pe eMarketOn.ro sunt disponibile pe stoc in momentul afisarii. Totusi, actualizarea stocului poate fi efectuata doar in momentul finalizarii comenzii, fiind posibil ca o parte din produsele adaugate de dumneavoastra in cos, sa fie comandate anterior de alt client, epuizand stocul.

Da. Va rugam sa folositi formularul de abonare la "NEWSLETTER" si veti primi notificari despre lucrurile interesante de pe eMarketOn.ro

Va rugam sa folositi oricare din urmatoarele metode pentru a ne contacta:

Telefon : 0345 110 961

Email: office@emarketon.ro