Utilizăm modulele cookie pentru a-ți îmbunătăți experiența. Pentru a respecta noua directivă privind confidențialitatea în mediul electronic, trebuie să vă solicităm acordul dvs. de a seta cookie-urile. Detalii.
În baza autorizării ISCIR obținută din anul 2003 JADCOM efectuează Puneri În Funcțiune (PIF) și asigură service în garanție și post-garanție la centrale termice cu puteri între 0-400 Kw
Garanții și service centrale termice, boilere, pompe de căldură, aere condiționate
Asigurăm punere în funcțiune (PIF), service în garanție și post-garanție pentru centrale termice, boilere, pompe de căldură și aere condiționate cu echipe proprii de tehnicieni specializați pe raza județului Dâmbovița reprezentând în mod direct producătorii Ariston, Ferroli, Viessmann, Motan, Immergas, Bosch, Buderus, Protherm, Chaffoteaux, DE Dietrich, Beretta, Riello, Baxi, Remeha precum și toate brandurile comercializate de Romstal.
Pentru a beneficia de garanția centralelor, este necesar să ții cont de o serie de aspecte, de la montaj și instalarea centralei, până la verificările tehnice periodice. În continuare, vom lista o serie de reguli de respectat pentru ca garanția să poată fi folosită pe toată perioada valabilității ei precum și câteva recomandări despre cum se întreține corect o centrală termică.
Reguli de respectat pentru a beneficia de Garanție
- Instalarea şi montajul centralei trebuie realizate de o firmă autorizată ISCIR.
- Apelează numai la Centre de Asistență Tehnică (CAT) autorizate de producătorul centralei. În cazul contrar, produsul își va pierde garanția.
- Perioada de garanție a centralelor termice se derulează de la Data Achiziției (data facturii centralei – conform OG 140/2021) și poate fi prelungită numai în condițiile prevăzute de lege.
- Nu beneficiază de garanție componentele supuse la uzura normală de funcționare (anozi, garnituri, becuri, siguranțe fuzibile etc.).
- Nu se admite racordarea centralelor termice la butelii de tip aragaz.
- Deplasarea și manopera pentru punerea în funcțiune sunt gratuite şi se referă strict la operațiunile prevăzute de producător pentru verificarea instalării și funcționării corecte a produsului.
- Instalarea, autorizarea funcționării, verificările tehnice periodice sau operațiunile de curățare sau întreținere anuală sunt activități care nu sunt incluse în garanția produsului.
- Pentru a evita posibilele întârzieri datorate supraîncărcării specifice sezonului rece, realizați operațiunile de instalare, punere în funcțiune, verificări tehnice și întreținere periodică în perioada Aprilie – August.
- Garanția este valabilă numai pe teritoriul României.
Știm că uneori deciziile și aspectele tehnice pentru instalarea echipamentelor de încălzire pot fi o reală provocare, de aceea iți punem la dispoziție cei mai buni profesioniști din domeniu și suntem deschiși întrebărilor tale.
Suntem o echipa de profesioniști în instalații, firma JADCOM fiind autorizată ISCIR încă din anul 2003 pentru instalații termice, montaj, service și verificări tehnice pentru centrale termice. Alege să faci instalația termică cu specialiștii JADCOM, asiguram vânzare-montaj-garanție-autorizare ISCIR. Dimensionarea radiatoarelor o facem gratuit
Cele peste 50000 de instalații termice și sanitare realizate și cele peste 60000 radiatoare vândute ne recomandă și suntem întotdeauna gata să îndeplinim sloganul firmei "Garanția confortului tău".
Oricând ai nevoie de suport și informații contactează echipa de profesioniști Jadcom pe formularul de contact, sau la numerele te telefon afișate pe site, disponibile și pe whatsapp, precum și pe adresa de email.